Πώς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας

online-advertisingΤο να κάνει κάποιος γνωστή την ιστοσελίδα του μέσα στις τεράστιες προσφερόμενες ποσότητες του διαδικτύου απαιτεί χρόνο, μεράκι αλλά και συγκεκριμένες γνώσεις για το πώς λειτουργεί ο τομέας της διαφήμισης ιστοσελίδων. Ο πιο ασφαλής τρόπος για να οδηγηθεί κανείς στο επιθυμητό αποτέλεσμα, να αυξήσει την επισκεψιμότητα της σελίδας του και κατ’ επέκταση να γνωστοποιήσει το λογότυπό του και να βελτιώσει τις πωλήσεις του είναι να αναθέσει αυτό το έργο σε κάποια εξειδικευμένη σε αυτό διαφημιστική εταιρεία. Αν ωστόσο έχετε κάποια ιδέα γα το χώρο, έχετε ακούσει για τις διαφημίσεις google adwords και πιστεύετε πως μπορείτε να ασχοληθείτε μόνοι σας με αυτό, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε κάποια μικρά μυστικά για να τα καταφέρετε.
Κατ’ αρχάς όντως οι διαφημίσεις google adwords είναι ο ευκολότερος και απλούστερος τρόπος να διαφημίσετε την ιστοσελίδα σας και να την κάνετε να εμφανίζεται στην κορυφή της λίστας σε κάθε αναζήτηση των χρηστών. Αυτό που πρέπει να προσέξετε για να μην ξοδευτεί άσκοπα το ποσό που έχετε αποφασίσει να διαθέσετε, είναι να συσχετίσετε την ιστοσελίδα σας με τις κατάλληλες λέξεις- κλειδιά, έτσι ώστε κάθε φορά που ο χρήστης θα κάνει αναζήτηση με αυτές να του εμφανίζεται η δικιά σας ιστοσελίδα. Αν οι λέξεις σας είναι πολύ εξειδικευμένες ή και αντίθετα πολύ γενικές, η ιστοσελίδα σας αντίστοιχα είτε θα εμφανίζεται σπάνια μετά από κάποια αναζήτηση αφού ο χρήστης δεν θα πληκτρολογεί τη λέξη είτε δεν θα εμφανίζεται στην κορυφή, επειδή θα υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες με αυτές τις λέξεις- κλειδιά. Σκεφτείτε τι το ιδιαίτερο προσφέρει η ιστοσελίδα και η εταιρεία σας και εκφράστε το με λέξεις- κλειδιά, με τις οποίες πιστεύετε ότι μπορεί κάποιος να κάνει αναζήτηση.
Αν επιλέξετε να κάνετε γνωστή την εταιρεία σας μέσω κάποιας σελίδας στο facebook είναι απαραίτητο να την ανανεώνετε συχνά, έτσι ώστε να χτίσετε μια στενή επαφή με αυτούς που την ακολουθούν. Παράλληλα, αν επιλέξετε τη διαφήμιση της σελίδας ή κάποιας συγκεκριμένης δημοσίευσής της στο facebook είναι πολύ σημαντικό να στοχεύσετε σε ένα συγκεκριμένο κοινό, γιατί διαφορετικά η διαφήμιση θα χαθεί μέσα στα δισεκατομμύρια χρηστών. Διαπιστώστε σε ποιο προφίλ χρηστών και καταναλωτών απευθύνεστε και περιορίστε έτσι τα άτομα, τα οποία θα αλληλεπιδράσουν με τη διαφήμισή σας αποκλείοντας χρήστες που δεν θα ενδιαφερθούν καθόλου για αυτή.
Στην προσπάθειά σας να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της σελίδας σας μπορούν να σας βοηθήσουν και άλλες ιστοσελίδες που είναι συναφείς με τη δικιά σας ή απευθύνονται σε παρόμοιο προφίλ χρηστών. Ανταλλάξτε link μαζί τους ή κάντε αμοιβαία συμφωνία να στέλνετε ο ένας στον άλλον χρήστες. Επίσης, καλό θα ήταν να καταχωρίσετε την ιστοσελίδα σας σε καταλόγους ιστοσελίδων που ασχολούνται με αυτό το αντικείμενο. Τέλος, η συγγραφή άρθρων που θα σχετίζονται με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και η προώθησή τους στις αντίστοιχες ιστοσελίδες είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη τάση στο χώρο της διαφήμισης στο διαδίκτυο και αποτελεί έναν ασφαλή τρόπο να γνωρίσει την επιχείρησή σας όλο και περισσότερος κόσμος. Σημασία έχει να είναι καλογραμμένα τα άρθρα και να περιέχουν συχνά τις απαραίτητες λέξεις- κλειδιά, έτσι ώστε μέσω αυτών να ανακατευθύνουν το χρήστη στην ιστοσελίδα σας.